• Басты бет
  • Экономика, статистика және IT технологиялар институты
  • Маркетинг 2 жыл

Маркетинг 2 жыл

Оқу бағдарламасының мақсаты

Маркетинг  бағдарламаның мақсаты - маркетинг саласында бәсекеге қабілетті білім деңгейі, біліктері мен кәсіби дағдылары бар, экономиканың түрлі салаларының кәсіпорындары мен ұйымдарында табысты қызмет ету үшін жеткілікті қажетті кәсіби және жеке құзыреттілігі бар магистрлерді дайындау болып табылады.

Оқыту нәтижесі

1.Кәсіби және өз бетінше әрекет ету пәнаралық ынтымақтастық және кәсіби жауапкершілікті арттыру.  
2.тәуелсіз оқытуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда шешімдерді табуға және шешуге қабілетті.                          
3.Ұйымдастыру бөлімінің / маркетинг бөлімінің қызметін халықаралық және жаһандық контекстте маркетингтің негізгі ұғымдары, теориялары, қағидаттары, әдістері мен құралдарын білу арқылы басқару.
4.Ұйымның турбулентті маркетингтік ортасының проблемаларын және оның ұйымның бәсекелестік жағдайына әсерін бағалау.  5.Ой-пікірді, стратегиялар мен операциялық модельдерді (стратегиялық икемділік) игеру. 
6.Тұрақты маркетингтік стратегияларды бағалау және дамыту; тәуелсіз бизнес-жобаны жүргізу және есеп беру.                7.Күрделі маркетингтік жағдайларды және проблемаларды шешуге, өз бетінше және командада жұмыс істеуге шығармашылық пен бастаманы көрсету, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің этикалық салдарын болжау.             8.Ғылыми білім мен әдіснамаларды синтездеу және интеграциялауға негізделген инновациялық өнімдерді жасау үшін өздерінің ғылыми ізденістерін жүргізуге, кәсіптік саладағы соңғы ғылыми жетістіктер тұрғысында жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
9.Алдыңғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және өткізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолдану.                                            10.Ірі бәсекелестердің маркетингтік қызметін тексеріп, олардың нарықтық үлесін есептеу, сондай-ақ маркетингтік мүмкіндіктер мен жаңа нарықтық тауарды анықтау.

Байланыс

Ахатова Э. х. Бизнес мектебінің жетекшісі, Э.ғ. к., профессор. eahatova@mail.ru
Сейтамзина г. Ж. Ғылым және тәрбие жөніндегі Проректоры, э. ғ. к., Бизнес мектебінің профессоры. gau17erj@mail.ru  Шиганбаева Н.Б.Бизнес мектебінің аға оқытушысы. nailya0478@mail.ru 

  • Шифр7M04115
  • Өту балы75
  • Оқу деңгейі2
  • Оқу мерзімі (жыл)2
  • Аккредитация түріНААР
  • Жылы2019