өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларға тез бейімделуші, маркетингтік мәселелерді тиімді шешуші, стандартты емес шешімдер қабылдауға қабілетті, компанияның бәсекеге қабілеттілігі, тұрақты және сәтті дамуын қамтушы Қазақстан Республикасының экономикасының кез келген секторы үшін жоғары білікті мамандарды дайындау
Маркетинг ББ білім алушыларды әртүрлі меншік нысандары мен қызмет салаларындағы кәсіпорындарда экономикалық, басқарушылық, кәсіпкерлік, коммерциялық және зерттеу жұмыстарын дайындауға арналған. Олар нақты тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға және нарықты зерттеу мен болжау, Кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын зерттеу, тауарлар мен қызметтерді әзірлеу, баға саясаты, сату шарттары және тауарларды сатып алушыларға жылжыту негізінде пайда табуға бағытталған кәсіпорындардың өндірістік-сату және ғылыми-техникалық қызметін маркетингтік басқарумен айналыса алады.
Университеттің бакалаврларды (2000 жылдан бастап) және магистрлерді (2004 жылдан бастап) "Маркетинг" бағыты бойынша даярлау тәжірибесі және "Маркетинг"даярлау бағыттары бойынша білім беру бағдарламаларын (бакалавриат, магистратура) іске асыру үшін қажетті ресурстық қамтамасыз етілуде.
Маркетинг білім беру бағдарламасының міндеттері:
- білім беру бағдарламасы мазмұнының екі деңгейде үздіксіздігін қамтамасыз ету: бакалавриат-магистратура;
- оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен нысандарын пайдалану, сондай-ақ көрсетілетін қызметтердің сапасын қамтамасыз ету үшін заманауи білім беру технологияларын қолдану;
- жеке білім беру траекториясын құру, кәсіби құзыреттіліктерді игеру үшін олардың ғылыми әлеуетін қалыптастыру және дамыту арқылы білім алушылардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру.
Маркетинг ББ бакалаврлары кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:
- осы ББ шеңберіндегі зерттеу қызметі әртүрлі кәсіпорындар мен корпорациялардың зерттеу бағдарламаларының контурында немесе дербес, нарық конъюнктурасы, өнімді өткізу және жылжыту және логистика мәселелерін зерттеуде жүзеге асырылады;
- ұйымдастырушылық-технологиялық қызмет. Осы ББ түлегі белгілі бір кәсіпорында маркетингтік қызмет технологиясын әзірлеу және қолдану саласында білікті жұмыстың барлық дағдыларына ие, маркетингтің ұйымдастырушылық-технологиялық базасын құруға қатысады, басқа мамандармен бірлесіп белгілі бір компанияның немесе компанияның қызметінде стратегиялық, тактикалық және инновациялық маркетингтің ең тиімді әдістерін, ережелері мен процедураларын әзірлейді және қолданады. Кәсіпорында өндірісті, логистиканы және сатуды ұйымдастыру процесіне белсенді қатысады;
- өндірістік және басқару қызметі белгілі басқару принциптерін қолдана отырып, компанияда маркетингті басқарудың тиімді жүйесін құруды, маркетингті басқарудың дамыған ғылыми-әдістемелік және ұйымдастырушылық-технологиялық базасын пайдалануды, негізгі басқару функцияларын жүзеге асыруды, олардың орындалу тиімділігін талдауды, басқару технологиясының сақталуын бақылауды қамтиды;
- осы ББ түлектерінің білім беру (педагогикалық) қызметі тиісті пәндер шеңберіндегі жалпы орта және арнаулы орта оқу орындарындағы кәсіптік қызметтен тұрады.
1.Логикалық ойлауға, тарихи, қоғамдық-саяси даму заңдылықтарын талдауға, ауызша және жазбаша нысандарда және шет тілінде тиімді қарым-қатынасқа; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, командада жұмыс істеуге қабілетті.
2.Заманауи цифрлық технологиялар мен құралдарды пайдалана отырып, маркетинг саласында кәсіби функцияны жүзеге асыру.
3.Макро - және микро деңгейдегі экономикалық процестерді, құбылыстарды талдау, проблемаларды анықтау, оларды шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну;
4.Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажетті бастапқы деректерді жинау және талдау.
5.Каржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру, салықтық есепке алуды жүзеге асыру, бухгалтерлік есептілікті жасау.
6.Маркетинг саласында эконометриялық модельдерді пайдалану, нарықтық шешімдер қабылдау үшін оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындау.
7.Ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, олардың орындалуын бақылау.
8.сатуды ұлғайту және кірісті барынша арттыруды қамтамасыз ететін маркетингтік ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау.
9.Жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлеу, кәсіпкерлік қызметт іжүзеге асырудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларын бағалау.
10.Компанияның маркетингтік мақсаттары мен міндеттерін DigitalMarketing мақсаттарымен міндеттеріне айналдыру. 11.Көшбасшылық қасиеттерді және жаңа идеяларды тудыру, кәсіби қызметте креативті ойлау қабілетін көрсету. 12.Minor 1,2,3,4 зерделеу кезінде алынған пәнаралық компетенциялардағы білімге қосымша сиппатама ретінде қолдану.
Ахатова Э. х. Бизнес мектебінің жетекшісі, Э. ғ. к., профессор.eahatova@mail.ru
Разакова Д. И. PhD докторы, Бизнес мектебінің профессоры. dina_next@mail.ru
Шиганбаева Н.Б.Бизнес мектебінің аға оқытушысы. nailya0478@mail.ru