• Басты бет
  • Экономика, статистика және IT технологиялар институты
  • Маркетинг 1 жыл

Маркетинг 1 жыл

Оқу бағдарламасының мақсаты

Маркетинг  бағдарламаның мақсаты - маркетинг саласында бәсекеге қабілетті білім деңгейі, біліктері мен кәсіби дағдылары бар, экономиканың түрлі салаларының кәсіпорындары мен ұйымдарында табысты қызмет ету үшін жеткілікті қажетті кәсіби және жеке құзыреттілігі бар магистрлерді дайындау болып табылады.

Оқыту нәтижесі

1.Өнеркәсіптік және пәнаралық топтарды басқаруға, корпоративтік басқаруды жүзеге асыруға, өзін-өзі бақылауға және басқа адамдарды басқаруға қабілеттілігін көрсетеді.
2.Өзін-өзі оқытуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда шешімдерді табуға және шешуге қабілетті.    
3.өз бетінше кәсіптік және бастамашылықты жүзеге асырады және жүзеге асырады пәнаралық ынтымақтастық және кәсіби жауапкершілік.                                
4.Ұйымдастыру бөлімінің / маркетинг бөлімінің қызметін халықаралық және жаһандық контекстте маркетингтің негізгі ұғымдары, теориялары, қағидаттары, әдістері мен құралдарын білу арқылы басқару.
5.Ұйымның турбулентті маркетингтік ортасының проблемаларын және оның ұйымның бәсекелестік жағдайына әсерін бағалау.   6.Ой-пікірді, стратегиялар мен операциялық модельдерді (стратегиялық икемділік)                
7.Тұрақты маркетингтік стратегияларды бағалау және дамыту; бизнес-жобаны басқару және есеп беру.                                8.Күрделі маркетингтік жағдайларды және проблемаларды шешуге, өз бетінше және командада жұмыс істеуге шығармашылық пен бастаманы көрсету, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің этикалық салдарын болжау.           9.Алдыңғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және өткізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолдану.                                             10.Ірі бәсекелестердің маркетингтік қызметін тексеріп, олардың нарықтық үлесін есептеу, сондай-ақ маркетингтік мүмкіндіктер мен жаңа нарықтық тауарды анықтау.

Байланыс

Ахатова Э. х. Бизнес мектебінің жетекшісі, Э.ғ. к., профессор. eahatova@mail.ru
Разакова Д. И. PhD докторы, Бизнес мектебінің профессоры. dina_next@mail.ru
Тұрсынбаева Э.ғ. к., Бизнес мектебінің доценті. dana_74@mail.ru

  • Шифр7M04114
  • Өту балы50
  • Оқу деңгейі2
  • Оқу мерзімі (жыл)1
  • Аккредитация түріHAAP
  • Жылы2019