Оқытудың инновациялық технологияларына бағдарланған, креативті ойлауды меңгерген, қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде кәсіби-педагогикалық міндеттерді тиімді шеше алатын география бойынша жоғары білікті педагог кадрларды даярлау
ON 1 Кәсіби сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешу, олардың кәсіби қызметінде терминдерді қолдану.
ON 2 Құқықтық және іскерлік мәселелер тұрғысынан ұлттық рухта тәрбиеленген білімге және жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын, волонтерлік және инновациялық қызметке дайын икемді дағдыларға ие болу.
ON 3 Психикалық дамудың жалпы, ерекше және жеке ерекшеліктерін және инклюзивті білім берудің құндылығын есепке алу құралдарын қолдана алады, әртүрлі жас деңгейлеріндегі мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін біледі
ON 4 Ғылыми зерттеулер жүргізу үшін пәндік салада, оның ішінде шет тілінде зерттеу нәтижелерін және академиялық жазуды ұсыну дағдыларын меңгеру
ON 5 География ғылымының негіздерін білу және табиғат пен қоғам арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтай алу.
ON 6 Ақпараттық және картографиялық бейнелерді іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін сандық технология мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану, деректерді педагогикалық қызметте пайдалану үшін қолдану.
ON 7 Геоэкология саласында және қоршаған ортаны қорғауда білім алушылар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлауда алған білімдерін қолдану.
ON 8 Физикалық география саласындағы негізгі ұғымдар, заңдылықтар, физикалық географияның бөлімдері және географиялық ақпаратты іздеу, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары туралы білімдерін кәсіби қызметте қолдану.
ON 9 Географияны оқытудың әдістемесі мен әдіс-тәсілдерін меңгеру, педагогикалық іс-әрекет нәтижелерін бағалау мен талдау, география сабағында инновациялық оқытудың әдістемелік тәсілдерін көрсету.
ON 10 Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі жағдайы, оның басқа ғылым салаларымен байланысы туралы іргелі білімдерін педагогикалық, ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін пәнаралық байланыстарды пайдалана отырып, оқу процесін жобалау үшін көрсету.