Шығармашылық деңгейі жоғары, жүйелі ойлауы бар, дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, білім беру саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау.
ON 1 педагогикалық білім беру негіздерін және оның басқару қызметін, инклюзивті оқытуды дамытудың мәнін ұсыну, психологиялық процестерді ажырату, экономика және бизнес, кәсіпкерлік, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері туралы түсінікке ие болу.
ON 2 көптілді ортадағы кәсіби сөйлеу жағдайларында коммуникативті мәселелерді шешу, кәсіби қызметінде терминдерді қолдану, қазіргі әлемнің алуан түрлілігін байланыстыра отырып, мәдениеттің, діннің, адам өмірінің тұтас дүниетанымын қалыптастыру.
ON 3 алынған педагогикалық және пәндік білімді практикада қолдану, оларды жаңа жағдайларға айналдыру, инновациялық технологиялар мен оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып сабақтарды жоспарлау және өткізу, мұғалім ретіндегі маңыздылығы мен жауапкершілігін түсіну, оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану.
ON 4 әртүрлі контингентке, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған заманауи инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу, сауықтыру, рекреациялық және жаттығу сабақтарын, жарыстарды жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу.
ON 5 Тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін жайлы және қауіпсіз білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын ұсыну және қамтамасыз ету, Алғашқы медициналық көмек көрсете білу және оқушылардың оқу нәтижелерін, функционалдық жай-күйі мен дайындығын бағалаудың тиімді әдістерін қолдану.
ON 6 Адам ағзасының құрылымы мен жұмысының анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық ерекшеліктері және әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың физикалық дамуы туралы білімдерін түсіну және қолдану.
ON 7 Білім беру ұйымдарында әдістемелік, ұйымдастырушылық және практикалық жұмыс және бұқаралық дене шынықтыру және спорт саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды интеграциялау, дене шынықтыру-спорт пәндерін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесін басқару, оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгеру;
ON 8 Дене шынықтыру мен спорттағы қызметті басқару, жоспарлау және ұйымдастыру тәуекелдерін талдау және синтездеу.
ON 9 Менеджмент, білім алушылардың спорттық жетістіктерін өлшеу технологиясы, дене шынықтыру-спорт пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі, цифрлық мәдениет, инклюзивті білім беру негізінде педагогикалық процесті басқару, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді;
ON 10 Дене шынықтыру және спорт бағыттары бойынша этномәдени ерекшеліктер мен ұлттық тәрбие принциптерін ескере отырып, Педагогтің кәсіби қызметін ұйымдастыру тәсілдеріне ие болу.