"Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы шеңберінде маман даярлаудың мәнін, функцияларын, принциптерін, мазмұнын, әдістері мен технологияларын ғылыми-практикалық негіздеу.
РО1 – Көптілділік жағдайында қазіргі заманғы талаптарға сәйкес іскерлік хат алмасуды, кәсіби іс-қимылдарды, ғылыми философия мен сөйлеу қарым-қатынасының өзекті мәселелерін талдауды және синтездеуді жүзеге асырады.
РО2 – қоғамның әлеуметтік-мәдени, саяси өміріндегі өзгерістерді ескере отырып, еңбек нарығының қажеттіліктеріне байланысты заңдылықтар, оқыту және тәрбиелеу принциптері, психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі, білім берудің қазіргі тенденциялары теориясын негіздейді.
РО3 – білім алушылардың қауіпсіз білім беру ортасын сақтауды көздейтін психологиялық-педагогикалық қызмет көрсетуді ұйымдастыруда педагог-психологтың перспективалық және стратегиялық жоспарлауын құрылымдау тетіктерін саралайды.
РО4 – шығармашылық психология мен педагогика бойынша әдіснамалық тәсілдер мен іргелі білім негізінде кәсіби құзыреттіліктер мен қызметтің зерттеу саласын біріктіреді.
РО5 – дифференциалды психологияның негізгі ұғымдарын, оның денсаулық психологиясымен басқа ғылымдармен байланысын, педагогикалық міндеттер мен жағдайларды тиімді шешу тәжірибесін арттыру мақсатында кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту теориясы мен әдістемесін қорытындылайды.
РО6 – өз зерттеулерінің тәжірибелік-эксперименттік жұмысын математикалық және статистикалық өңдеуді талдауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи құралдарын түсіндіреді.
РО7 – педагог-психологтың тұлғаның психикалық жай-күйінің өзгеру динамикасын қадағалауына және түзету жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін мақсаты мен нәтижесі қатысушылар үшін маңызды болып табылатын магистранттың жұмысындағы ойын қызметі мен тренингтерді ұйымдастыруды жіктейді.
РО8 – педагог-психологтың ақпараттық кеңістігі этикасының мүмкіндіктерін кеңейтетін этикалық ғылымның негізгі ұғымдарын, педагогикалық мораль мен моральдық құндылықтардың негізгі категорияларының мәнін модельдейді.
РО9 – білім беру, медицина ұйымдарында жүзеге асырылатын білім беру процесінің субъектілеріне және клиникалық психологияның этникалық міндеттеріне психологиялық-педагогикалық кеңес берудің мақсаты мен міндеттерін, нысандары мен құралдарын дұрыс қою кезінде теориясы мен практикасын санаттарға бөледі.
РО10 – білім берудегі психодиагностиканың теориялық негіздерін, білім беру процесінде білім алушылардың білім мен оқу ақпаратын қабылдауын дамытуға ықпал ететін тұлғаның психологиялық қасиеттері мен қасиеттерін диагностикалаудың тұжырымдамалық тәсілдерінің, әдістері мен формаларының маңыздылығын айтады.
РО11 – білім алушылардың оқу жетістіктерін сараптау және мониторингілеу құралдарын, әдістерін, рәсімдері мен тәсілдерін қолдануға негізделген кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу бойынша сараптама және мониторинг саласындағы теория мен практиканы бағалайды.
РО12 - білім беру сапасын басқаруда негізделген шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың мақсаттарын, міндеттерін, құралдарын, құндылықтарын, ғылыми білімдерін, ойлауы мен шығармашылығын іске асыруға байланысты психологиялық-педагогикалық консультациялар мен тренингтердің нәтижелерін талдау мен түсіндірудің, оқу жетістіктері мен тұлғаның психологиялық жай-күйін диагностикалаудың, сараптаудың және мониторингтеудің жетекші идеяларын болжайды.