Оқытудың инновациялық технологияларына бағдарланған, креативті ойлауды меңгерген, кәсіби-педагогикалық міндеттерді қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде тиімді шеше алатын Педагогика және психология бойынша жоғары білікті педагог
кадрларды даярлау.
РО 1 Кәсіби сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешу, кәсіби қызметінде терминдерді тиімді пайдалану.
РО 2 Цифрлық технологияларға негізделген білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында заманауи білім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдерін зерделеу және айқындау; психология мен педагогиканың негізгі ұғымдарын, негізгі принциптері мен
негіздерін, білім берудегі басқару процестерін меңгеру, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын қабылдау.
РО 3 Зерттелетін салада психология мен педагогиканы, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазуды талдау әдістерін қолдану; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын және оны алу көздерін түсіну; алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін
пайдалану.
РО 4 Кәсіби-педагогикалық қызметтің мазмұнымен, жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерді және олардың компоненттерін тиімді игеру әдістерімен байланыстыру, педагог-психологтың заманауи бейнесін қалыптастыру.
РО 5 Болашақ педагог-психологтардың әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерін, мәденитарихи мұраны игеру, түсіну және қабылдау, өз қызметі мен рефлексиясының нәтижелерін бағалау, олардың теориялық негіздерін түсіну және кәсіби қызметте
пайдалану қабілетін қалыптастыру.
РО 6 E-Learning; MOODL, ZOOM, Google Classroom және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесінің көмегімен қашықтықтан білім беруде оқыту үлгілерін пайдалану әдістемесін кеңейту; кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық пәндер саласында базалық білімді қолдану; кәсіби және жеке өсу.
РО 7 Психологияның жалпы негіздерімен, психикалық процестердің заңдылықтарымен қорытынды жасау, қазіргі психологиядағы тұлға ұғымын, психологтың педагогикалық мәдениеті мен этикасының негізгі компоненттерін түсіну;
білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесінің жүйесін сипаттай білу.
ON 8 Арнайы психология мен педагогика негіздерінің білімдерін, дағдыларын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің жаңашылдарының озық тәжірибесінен бағыттарды қолдану, өз білімдерін практикада бекітуге ұмтылу.
ON 9 Болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын болашақ мұғалім қызметінің психологиялық-дидактикалық негіздерін білу негізінде, Педагогтің кәсібипедагогикалық мәдениеті негізінде анықтау, педагогикалық шеберліктің, Педагогика және психология саласындағы болашақ маманның кәсіби этикасы мен мәдениетінің үлгілерін әзірлеу және жетілдіру.