Студенттің субъективтілігін және оның макроструктурасын түсіну мәселесі. Қазақстанның ғылымы мен өмірі. Issn 2073-333x Международный научный журнал №7/3 2020.
2.Жеке тұлғаның интеллектуалды қабілетінің дамуына әдіснамалық-теориялық сипаттама, Басылған Педагогика және өнер, Алматы 2020, №1 (81) .
3.Нашар еститін бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау үрдісінің даму ерекшеліктері, Академик Оразбекова Күлҽш Айтмолдақызының 80 жас мерей тойына арналған «АДАМЗАТТЫҢ ҒАЛАМДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУДЕ ҰЛТТЫҚ ПСИХОЛОГИЯНЫҢ РӨЛІ» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының МАТЕРИАЛДАРЫ, Алматы, 2021 ж.
4.Нашар еститін бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері, Материалы Международной научно-практической конференции «интеграция теории и практики специального и инклюзивного образования» , 13 апреля, 2021 года, КАЗАХСКИЙ НАЦИОНАЛЬНЫЙ ЖЕНСКИЙ ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ.
5.Нашар еститін бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік- эмоциональды интеллектісін зерттеудің онтогенетикалық негізі, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті. ХАБАРШЫ. «Психология» сериясы Серия «Психология» Series «Psychology» №4(69), Алматы, 2021.
6.Жеке тұлғаның интеллектуалды қабілетінің дамуына теориялық сипаттама, «ҒЫЛЫМ, БІЛІМ, ИННОВАЦИЯ: ДАМУДЫҢ ЗАМАНАУИ ЖАҒДАЙЫ МЕН БОЛАШАҒЫ» атты студенттер мен жас ғалымдардың VII-ші Республикалық ғылыми-практикалық конференциясының МАТЕРИАЛДАРЫ 30 сәуір 2021ж.
7.Нашар еститін бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік интеллект түсінігінің ерекшеліктер, Cukurova 8 th international scientific researches conference april 15-17, 2022 Аdana, full texts book (volume 2) editor dr. Kübra irday demir dr. Pervin zülfigarova.
8.Есту қабілеті нашар бастауыш мектеп оқушыларының ақыл-ой дамуының шарттары мен көрсеткіштері, М.Гжегожевская атындағы Арнайы Педагогика Академиясының (Польша, Варшава), 2022.