Менеджмент бөлімінің мақсаты-қазіргі заманғы кәсіпорынның тиімді жұмыс істеуін және бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз етуде ұйымдастырушылық және басқарушылық, өндірістік-экономикалық қызмет, әлеуметтік-психологиялық құбылыстар саласында білімі бар, компанияның мақсаттары мен құндылықтарын іске асыруда практикалық дағдылар мен коммуникативті құзыреттерге ие мамандарды кәсіби даярлау.
1.Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру жолын көрсетеді, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
2.Толық емес немесе шектеулі ақпарат болған жағдайда өз бетінше оқуға, әлеуметтік бейімделуге, стандартты емес жағдайларда шешім қабылдауға қабілетті
3.Ғылыми зерттеулерді, жобалық қызметті жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті
4.Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларына ие, өз қорытындыларын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда, оның ішінде шет тілінде қорғай алады.
5.Менеджменттің аналитикалық әдістерін, экономикалық мәселелерді диагностикалау, талдау және шешу әдістерін, сондай-ақ шешімдер қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін қолдануға қабілетті
6.Инновациялық қызметті бизнес - жоспарлауда дағдарысқа қарсы тиімді шешімдерді әзірлеу бойынша дағдыларды меңгерген, компанияның ағымдағы жағдайын бағалай біледі және кәсіпорынның позициясын нығайту стратегиясын әзірлейді. 7.SMM-менеджментін пайдалана отырып, брендті жылжыту саласында цифрлық өнімдерді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу дағдылары бар.
Ахатова.Э. х. Бизнес мектебінің жетекшісі, э.ғ. к., профессор. eahatova@mail.ru
Дүйсен.Г.м. Э. ғ. д., Бизнес мектебінің профессоры. galyimzhan@inbox.ru
Разакова Д. И. PhD докторы, Бизнес мектебінің профессоры. dina_next@mail.ru